دست نوشته های  k1
دست نوشته های  k1

دست نوشته های k1

مقدمه مجموعه داستان نوستالژیکا

 با عرض سلام خدمت بزرگوتران عزیز

از بابت اینکه  مدتی نسبتا طولانی در خدمت شما عزیزان نبودم از صمیم قلب عذر خواهی میکنم. 

در این مدت به طور تصادفی به جعبه کاغذی در انباری خانه شخصیم برخورد کردم ، که خوشبختانه پر بود از دست نوشته هایی که حتی بعضا فراموش کرده بودم که انها را نوشته ام.در این مدت سعی کردم  که در حد توان صفحات بهم ریخته  این دست نوشته ها رو پیدا کنم و کنار هم بذارم.  و مشغول تایپ کردن آنها بودم تا بتوانم انها را با شما عزیزان شریک شوم.

این مجموعه که به خاطر قدیمی بودن آنها برای من حکم  نوستالژی رو داشتن رو با نام نوستالژیکا خدمت شما عزیزان تقدیم میکنم. این مجموعه شامل تقریبا 10 داستان کوتاه است  که در دهه هفتاد نوشته شده است.

به خاطر دلایل شخصی و پیشنهاد برخی از دوستان از ادیت کردن داستانها و یا تغییر نحوه نگارش انها  خود داری کردم . که با این کار اصالت کارها با زمان خود تطبیق کند.در هر حال شما متوجه  تفاوت و خامی نگارش  بنده در ان روزها خواهید شد که امید وارم به بزرگی خود ببخشید.

سعی خواهم کرد که در طول هفته و به نوبت آنها را با شما شریک شوم. اولین داستان از این مجموعه بانام  "گرگ و بره"   را میتوانید امشب از این وبلاگ پیگیری کنید


با تشکر 

حق شناس

نظرات 1 + ارسال نظر
آنا شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 19:10 http://aamiin.blogsky.com

چه مقدمه جالبی!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.